Friday, June 12, 2009

演唱會與時間觀念

我真是與時代脫節了,原來,現在演唱會不必守時,也不必由宣傳海報中的人主唱。

話說上星期往聽陳奕迅演唱會,門票寫著1930開場,我下班匆匆趕到,剛過了1930。

坐了很久很久,大約2000,有新城的主持人出來說話助興,並介紹一隊樂隊及一位樂手「暖場」。我不知甚麼叫「暖場」,但那隊樂隊唱了一首歌,那位歌手唱了三首歌,我非常不欣賞,寧願靜靜地坐著等開場--雖然不明白為甚麼等到2000仍只是「暖場」。

終於到了2015,樂隊出場演奏一番,又是連綿不絕的音樂(當然我未聽過,所以不懂品評),很久之後,2030,eason終於出場。

出場唱了一首歌,又介紹一隊樂隊Mr.(我年長,不知他們是誰),轉由他們唱歌。

唱罷,eason繼續請mr. 唱,他們遂搖擺奏樂,準備再唱。

此時也,已是2100,拒離門票寫的「7:30」過了一小時半,eason只唱了一首歌,以及為mr. 伴唱少許。

但我太肚餓了,餓得胃痛,且新人及嘉賓們(恕我失敬)與eason的唱功實在有距離,聽eason演唱會,實在不欲花寶貴時間為別人撐場打氣--除非他們付給我「聽歌費」。

忍無可忍,我提前離場。

14 comments:

名越拉岸 CopyLion said...

http://www.chinapress.com.my/content_new.asp?dt=2009-06-14&sec=entertainment&art=0614en01.txt

Anonymous said...

I was there and totally agreed with you. We left almost at the same time slot.

fitlow said...

你以前緊係好少睇娛樂版,廿幾年前WHAM來港開show都已經有咁安排,不過估不到今日香港竟然有製作公司用呢套

shek said...

陳奕迅雖唱功不俗,但現今流行歌手太讓人失望了,所以寧欣賞林子祥的演唱會,況歲月催人,他還能再開多少場演唱會呢?他的演唱會因而更彌足珍貴!

Kenny said...

而家 d 演唱會越黎越呃錢,

- 貴飛佔左半個場,最平飛得三幾行....
- 製作兒戲
- 時間越黎越短
- 阿豬阿狗都話開 (你可唔可以講出 "林峰" 唱過既三首歌?)

我有 d 朋友話對本地樂壇完全失望,連免費 download 都懶,費事畀 d 人賴你 download,搞到樂壇變質,無人願意出唱片.....

我有幾個朋友,ipod 入面全部係英文歌,就算聽 hip hop 都唔聽廣東歌 (佢地唔係 hip hop 人.....)。

Anonymous said...

其實現在香港有很少數歌手做得很好的, 只是有太多害群之馬了......有些公司很商業....

不要埋沒有一班人的努力......

Anonymous said...

Dear Lavender,
You should be grateful that the company didn't send KAY TSE out again.. I think you would have left right away; I reckon barely anyone can stand with her live performances.

Cheers,
S

Anonymous said...

如果你係想睇/聽Eason, 應該等佢開個人演唱會, 而唔好去電台搞既...

Cecilia Chan said...

樓上位人兄,

我睇唔出有咩分別,一個尊重觀眾既歌手,應該係任何場合都做到最好,而唔係戲場掠水。

對呢 0的 唔尊重顧客既歌手,作為顧客既你,唯有用腳投票......

NetBugs said...

今次係我有生以來第一次睇演唱會睇到一肚氣,不過我想先糾正張小姐一樣野,Mr. 同SWING其實一早已經講左係會出現(SAME WRONG SIN 就係EASON SWING MR拼合出來的),有興趣可以一看我個Blog:

不可一 不可再,向新城說不。
http://www.netbugs.hk/2009/06/12/123/

Anonymous said...

香港樂壇正在末落。現在我寧可在家看ANDREA BOCELLI的DVD,以及等待他重臨香城,亦不欲再聽本地貨了。


LEO

Anubis Jesper said...

九時見到eason也算不錯了。
香港的concert製作完全是下三濫。

陳大文部落 said...

呃錢 ......

陳小新 said...

唔好話呃錢啦..大文先生..點解你次次都留埋令人費解的訊息呢..你覺得佢唔好的話咪唔好入場看囉..一個小型/大型演唱會係經過長時間製作的=由燈光/服飾..音樂/化粧...宣傳..又唔見你上台唱..你同你兄講英文都震哂啦..無時間觀念同高低不分..上台唱歌表演係要好大勇氣同心理壓力...陳eason 都唱到short..許美靜都係..大文先生=李小姐..你係華人=思想封閉kei..所以你唔好係華資行生存啦...等開刀切生果啦同埋百萬兄弟..知唔知証會...係邊阿我..指証人會所..:>