Thursday, May 28, 2009

文化大轉移

我發現自己變了,變得更像小學生。

最近看的三部電影是「青春高校」、「怪誕隨意門」(頗恐怖的卡通片)、「反斗奇兵」。

床前的書是「阿呢茶餐廳」、「老夫子」、「三字經」(教孩子真正的「三字經」是甚麼)。

上facebook玩pet society。

孩子們發現了facebook,又發現有好玩的遊戲,熱情推介道:「你上班如果累了,可以上網玩pet society!」嗯...女兒教媽媽忙中偷閒,雖親切卻有些政治不正確。

更怕的是,如不幸被人見到我偷偷玩pet society...顏面不存...

7 comments:

Anonymous said...

哈哈,
現在很多上班一族(包括我自己在內) 都會在工作時間上網玩 FACEBOOK, MSN, SKYPE, CHECK 私人電郵,
反而在下班後不會上網, 因為白天已經對著電腦差不多 10小時, 左家裡真的不想再上網!

pug lover

Anonymous said...

La 記,我常常掛在口邊,一個人最開心、最幸
福的階段就是童年生活,過著無憂無慮、學習、
吃喝玩樂的日子。

如果妳覺得自己變得像小學生,就證明妳已找
到幸福。恭喜!恭喜!
其二,做白領工作,作息定時,給予兒女的時
間也多了,互為影響,不足為奇。再恭喜!恭喜!

Michael

Anonymous said...

家人之間有共同啫好、共同話題,未嘗不是一件好事。


LEO

shek said...

Facebook 的 Play Fish 確有很多遊戲選擇,Pet Society 已過氣了,現時最流行的遊戲是 Restaurant City,一試必教你沉迷!

Anonymous said...

要懂得忙裡偷閒=偷閒加油站=唔好好似許sir 許淇安退休就生cancer 跟住唔食野就過身啦~~~ 要take break 放慢腳步等下邊做...好好分配時間=我係老細唔返對員工玩同上網同聽歌=最緊要你係合情/合法/合理/有禮=上網找資料=relax 自己同員工=係deadline 前準時交功課同埋交比客同老細=我就係你老細但你不知道=不要狗眼看人低=尊重別人/所有人=如果唔係我會要你即走=唔會賠$ 比你=記住我係合法/同你按埋lift 送你出去~~~~~~人好weak /小朋友/病人 唔等於你老細都好堅強=堅強同時會有weak 的一邊=葉劉淑儀為二十三條老公病左個女係外邊讀書比人蝦都唔得閒理..自己傷心到要同上司講我要探老公-笑佢d fellow citizens 真係要打打同埋坐牢~去看社處有乜幫到你地..有時係要立法約束d 無知天真的動物~~~人=動物~

LC/CC ^^^^ said...

同埋要比仔女/成年人多看報紙包括風月版同馬經=但不要過份著迷=我媽媽小時訂成報/明報/南早比我們看=要看atv/pearl/聽cnn 學英文~因為讓小朋友學識性知識/器官=>因教師們都唔識性教育又唔敢講=連衛生巾同bra 同唔敢教=我記得中一時老師教我們女生們用衛生巾~阿媽都無教/乜叫發育阿爸媽都唔敢講~仲取笑仔女=>親生=當有事發生時就懂打罵~家變~~~暴力!!!倒不如同學生去醫院/家計會看一看/聽醫生或比細菌佢地看~深刻打在腦中~馬經可train 腦同埋理財/風月版可以比佢地看到其他性器官的分別~我幼稚園時同家姐無意係家後巷看左好多playboy 同xx 豹..讓我懂得成年/少年生理變化而不害怕..有$我都想比仔女讀國際學校/親中學校=當年係親中學校學到愛國/珍惜食物/作息定時/感恩/>even st..paxx 個校長係修女都discriminate 我家姐/因為攞公援/連我中學校長都用白鴿眼光望我=>令到我好embrassed=>唔係個個人出生都咁好運有$ ..社署仲要我地爸媽攞封信返學校叫校長簽名証明攞公援> 但我媽媽的另一個病友個2 個女兒係band 1 英文中學/香港大學一級grad=>係社署做高級社工=但媽媽cancer 尾期手/腳指發脹/巳失去聽覺同工作能力都不回家理媽爸=仲要攞$ 跪係男方/友門口叫男娶佢/ 一哭二罵三上吊=你話我應該點處理呢...? 返學定躲在家裡哭/喊定自殺呢====等天同專業人士分析個案=無能為力..能醫不自醫=/爸媽或兒女/袓先都會出錯...有些事不懂=攪到兒女為父母而崩潰...都唔返屋企=>返到去係咁煩同唔比個仔女沖涼..relax..拍拖..30/over 30...40 dosent mean you're mature enough~~~!! even you are high qualification and you'll discover that most of murderer/patient are HIGH qulifications~~~Am I right? Stubborn + Selfish + Over Confidence/Over/Under Estimate your goodselves that's why GOD 'll punish those in appropriate time/schedule~step by step=let you know what is PAINFUL by GOD power~TO out GREATER Glory of GOD/JESUS~SJS=AIDS=愛是最大權利=醫生們=授過內外全科醫學士比我啦..多謝都慳返=功多藝熟=你grad 未入醫學院時都係乜都唔識=用腦記同train up 咋痳=當年72 家房客教哂我秘級啦~~有crazy/變態/老/幼/生癌/瘤/按摩/書/唱/琴/棋/動物/癲狂/所有最強家族都係哂同一屋簷下 ^^that's why Treasure HOME 家庭係我們攜手奮鬥核心=一同為藍天打氣=鼓勵創新亦要尊敬傳統=身邊所有人~^^

LC/CCS/CWY ^^^^^^ said...

而我本人要多謝感激培僑中學葉校長老師們/因為你地我先可以再重讀中五=>比個最後補的位我=>多謝曾鈺誠先生當年我係學校見你心事重重行來行去=好好保重€我唔係唔想讀書同埋上課談話=> 因為我好大壓力無處可呻=>當年的葉老師都離婚/自己都攪唔掂..卓老師都係為我好...罵我叫我上課唔好掛住講野..但我真係好辛苦都不能以筆來形容=我想問車錢有無/飯錢又無/爸媽家人們又唔掂我應點處理呢..女同學們係飯當吃2 啖飯就倒左去=其他病人/窮人連吃都無得吃=exam 滿分dosent mean anything =書呆子~唔死一世窮=當年hkcee/hkal 高分變哂低能=>係診所做8千元nurse/讀完教恊未grad 就攪大個肚=返大陸墮胎=唔好同我講性教育啦~ 做condom 公司都唔知乜叫性病/ 菌係會係皮膚傳=even 連condom 都cover 唔到..連高低潮都唔知乜感覺做condom sales..such a BIG JOKES, that's why so many AIDS/SEX transmited patients but you cant find any sick sym from some of GAY/LES/NORMAL..but sick patients are from HIGH QULI/LAUGH OTHERS/Discrimate...dunt know why? Please tEll me WHY!WHY!WHY!?

你唔見明哥同嘉欣/栢芝病=人地仔都生到啦=佢地識食omega 3 同埋叫出來好大pressure 時/用不同方法減壓=>藝人好大壓力不能形容=用自己$ 同家雙方成年人你情我願下發生性行為..何罪之有=錯在男方電腦知識太weak 啦...屋/家係用自己辛苦$ 供/買回來=巳經唔係公開地方做啦=返到屋企你地都唔放過人=藝人/聖人都係人=有七情六慾的=唔通記者/總統唔駛訓同性需要=生育/休息嗎? 當你笑緊/攪緊時佢地為你們作出貢獻/Dedicated for our fellow citizens/families/gods/countries/cities.....^^@_@