Friday, May 29, 2009

三歲小亡魂

一個三歲男童,被精神病男人亂刀斬死,目擊者向記者說的情況,令人心裏很難過。

「斬得刀也拿不出來」、「斬完又斬」、「真恐怖」。

稚子何辜,在遊樂場玩耍竟也淪為刀下亡魂,我為可憐的孩子難過。

希望他在天之靈安息。

7 comments:

Unknown said...

只怕又是一孩政策下,驕縱囂張下的祭品,

有專家話精神病人受到挑釁, 先會作出如此失

常行為, 唔係俾人縱到,,,以上純粹推測

Kenny Chan said...

聽新聞講個犯住係個細路樓下....

我樓上之前住左個細路,晚晚十一、二點係屋企又跑又跳,又經常成盤波子 (總之好多粒,好似落雨咁...) 跌落地,我去管理處投訴,管理員話上到去佢門口聽唔到聲,吹脹..... 講真我有時真係想上去升巴佢! 好彩最近果家人搬走左

如果各位屋企有細路,希望你地留意下,唔好做到神憎鬼厭

Anonymous said...

聽聞說美國有一半病床是精神科病人的。人類的物質生活充實了,但是精神生活卻好像倒退了。


LEO

Anonymous said...

惡耗!
震驚!
悲痛!
無奈!
無能為力!
人們如何面對社會的隱形炸彈﹖

晴天霹靂!
哀傷!
心如刀割!
喪子之痛!
陰陽相隔!
兩夫妻如何面對未來的生活﹖

只能默默祈禱,請神指引!

Michael

Jason said...

樓上 Stephenson,

一孩政策? 香港好像沒有一孩政策呀....

Anonymous said...

非常痛心! 小孩活生生被斬死,一定很痛!
世上真有慈愛萬能又能預知一切的神嗎? 為什麼衪能讓這惨痛的事發生在一個天真無邪的幼兒身上?

本人不是挑戰任何宗教, 只是疑問及個人感受.

Anonymous said...

小朋友同大人一樣需要管制=大人要準時/超時/返工同放工=你係爸媽要係家到看住佢返學同接仔女放學=唔好細個時唔理佢比人攪/捉左都唔知先得=找學校要找近家門或者接近多人或警察的地方=等你可以安心返工=比佢地留係學校課外/餘活動=發哂精力出來-返學後做完功課同埋食完飯就訓=唔駛父母操心同可以休息=要教仔女叫出來=識叫救命同報警=比人打到short 左都可以找警察幫手/社工/老師=因為爸媽未必係正常受教育=受高等教育都short 啦-高處不勝寒~係到呻/屈到病=為face 唔敢講咪發係仔女/家人/自己/ 出邊無姑的人身上囉=攞來賤=父母害己害人~~~~^^