Sunday, November 05, 2006

厚臉皮


看陳水扁的記者會,他侃侃而談自己的歪理,簡直不可思議。

臉皮真厚。

看著電視,我目定口呆,不知可以說甚麼。

他難道以為二千三百萬台灣人,都瞎了眼睛嗎?

全世界透過直播看電視的人,都是傻瓜嗎?

4 comments:

. said...

阿扁的啟示,是民主制度成熟的社會中,尚算有機制出罷黜貪腐瀆職的領導人。只是民眾最初瞎了眼,沒有利用議會把平衡做好,讓其使得出拖字訣。

一直欣賞,張小姐離開了不偏不倚的主播位置,在部落世界,會把自己所見所感說出,另外有一位呂姓男主播亦一樣,在好些文章中表達個人意見,沒有虛持平、偽客觀。請加油。

The Inner Space said...

以他法律係的第一名高材生﹐要鑽臺灣幾十年不變的陳舊法律空子﹐有何難處!!!

梁巔巔 said...

i. 陳水扁, 比較其以前同現在的相貌, 已得知他已徹頭徹尾的變質.


ii. 同樣得人驚嘅係喺佢狡辯完畢後, 據報導, 民進黨黨員表示接受.

iii. 肉酸程度媲美無恥扁嘅仲有厚顏堃. 呢條友之前喺公眾場合公開話陳水扁冇罪 (你游錫堃咁冇分寸, 憑セ喺公開場合講 oD咁嘅嘢?!), 到梅超風 (吳淑珍像極射鵰內此一角色) 畀人告, 佢又好像要態度硬起來, 又再在無恥扁講完廢話後, 又第一時間護航護短.

核突肉酸.

iv. 講開佢, 又自然諗到他和其餘一干人等嘅樣.

無恥扁十足十穿著短褲, 戴著竹帽, 吹著小喇叭的童子軍 or 小丑樣; 厚顏堃就如酒樓穿著恤衫加背心的部長; 蘇貞昌似台灣南部嘅檳榔佬, 土霸; 剩下來的呂透蓮, 搵佢拍戲, 做街市賣菜或天山童姥, 唔駛化粧, 都可入戲非常.

v. 以貌取人, 有時也不是膚淺之行.

vi. 民進黨, 徹底墮落腐敗只需要廿年. 勁過國民黨共產黨.

梁巔巔 said...

補充/附加:

英九哥才五十多歲出頭, 在政治舞台上, 理應係正當盛年, 但奈何卻不知何解, 近年來好像食咗幾斤豬油咁, 又好似周身唔掂, 唉, 他可否拿出點狠勁魄力來.

狠勁魄力不一定要倒扁, 也可見於日常表現.